a-qnap-bemutatja-a-myrma-szolgaltatast-amely-egyszeru-es-atlathato-rma-folyamatot-biztosit-a-felhasznalok-szamara

A QNAP bemutatja a myRMA szolgáltatást, amely egyszerű és átlátható RMA folyamatot biztosít a felhasználók számára

2019. szeptember 19. Herczeg Balázs Adattárolás hírek

A termékjavítási szolgáltatások minőségének és átláthatóságának fejlesztése érdekében, a QNAP® Systems, Inc. bemutatta a myRMA-t, amely a termék meghibásodása esetén a jótállás státusza alapján közvetlen gyártói garancia (RMA) szolgáltatásokat biztosít. A felhasználóknak lehetőségük van a QNAP Kiterjesztett garanciaszolgáltatás megvásárlására is, így a termék jótállása öt évre meghosszabbítható.

A QNAP nagyrészt az online szolgáltatások optimalizálására összpontosított. A felhasználók már elérhetik az új Service Portált, ahol bejelentkezhetnek QNAP hivatalos webhelyére a QNAP azonosítójukkal. A termék meghibásodása esetén kapcsolatba léphetnek a QNAP ügyfélszolgálatával a Service Portálon keresztül létrehozott támogatási jeggyel. A felhasználó eszközének állapota alapján, a QNAP ügyfélszolgálata ellenőrzi, hogy szükséges-e az RMA. Amennyiben a termék jótállása érvényes, a felhasználók ingyenesen kaphatnak javítási vagy csere-szolgáltatásokat.

Ha a termék jótállása lejárt, a QNAP myRMA fizetett javítási szolgáltatásokat is kínál. A QNAP ügyfélszolgálata ellenőrzi a termék állapotát, valamint javítási árajánlatot tesz három kárszint alapján. (Kérjük, olvasd el az alábbi táblázatban az egyes kárszintek meghatározását.) A QNAP javítási árajánlata a következő költségeket tartalmazza: az alkatrészeket, a munkaóra és az egyirányú szállítást. Miután a felhasználók elfogadják a javítási ajánlatban szereplő felsorolt összes költséget és a teljesíti az online fizetést, a hibás terméket a QNAP által kijelölt szervizközpontba küldhetik javításra. A QNAP minden javított, nem garanciális termék számára ingyenes 180 napos garanciális időszakot kínál, amely a megjavított termék kézhezvételi időpontjától érvényes.

Kárszint

1. szint

2. szint

3. szint

Leírás

Firmware újratelepítése;

kis alkatrészek javítása vagy cseréje

Főbb alkatrészek javítása vagy cseréje

Az egyéb kis alkatrészek javításával vagy cseréjével kapcsolatos fő összetevők

 Váratlan termék meghibásodás esetén a QNAP javasolja a jótállási idő kiterjesztését, amelyről bővebben az alábbi oldalon olvashatsz:

https://www.qnap.com/en/support/con_show.php?cid=7

Írta: Herczeg Balázs

Főszerkesztő-helyettes, hardver teszter

Hasonló bejegyzések: