A TP Vision új csúcsokat hódított meg a Philips TV & Sound márkanévvel 2020-ban a legfőbb európai piacokon
A TP Vision, a Philips TV & Sound európai licencpartnere megerősítette, hogy a márka 2020-ban kivételes évet tudhat maga mögött - mind értékesítést, médiamegjelenést és a kritikusok elismerését illetően - a Philips márkás, nagy teljesítményű televíziós- és audio termékek tekintetében egyaránt.
2020 jelentős változásokat hozott mindenki életében, melyek közül a legnyilvánvalóbb az extra többletidő, amelyet az emberek otthonaikban töltenek. Ez sokakat arra késztetett, hogy frissítsék otthoni tévé-, audio- és videokészülékeiket – így jelentősen megnőtt a médiatartalmak fogyasztása.
- 2020-ban az elmúlt 11 hónap során több mint 130 elismeréssel jutalmazta az európai média a Philips TV & Sound termékeket - melyek közül a Philips OLED tévék 86, a Philips Sound termékek pedig 46 elismerést kaptak.
- A Bowers & Wilkins-szel kötött, rendkívül sikeres partnerkapcsolatot is meghosszabbították.
- Az Ambilight továbbra is kiemelkedő, piacvezető integrált élményt nyújt.
- A Philips Sound prémium Fidelio márkaneve a Fidelio X3 fejhallgató megjelenésével sikeresen visszatért.
- Az eladási sikerek mellett a kritikusok is kiváló véleményeket formáltak a népszerű Philips PH805 aktív zajszűrős fejhallgatójáról.
- A legjobb európai formatervezés továbbra is kulcsfontosságú jellemzője a márkának, amely 2020-ban további hivatalos elismeréseket kapott hét formatervezési díj elnyerésével.
- A „The One” Philips TV koncepció népszerűsége folyamatosan növekedett, továbbá kiegészítették a „The One Philips Soundbar” -ral, amely egy kivételes ár-érték arányú házimozi megoldás.
Az elmúlt három év alatt a Philips TV az egyik leggyorsabban növekvő, nyereséges, innovatív tévémárkája volt, ez a siker pedig 2020-ban is folytatódott, részben a Philips OLED és a The Performance sorozatú TV modellek növekvő népszerűségének köszönhetően.
A Philips OLED TV-k 2020-ban 86 elismerést kaptak az európai médiától, ez a tendencia pedig folytatódott az OLED805 és az OLED+
935 sorozatok bevezetésével is, amelyek elsőként alkalmazták a Philips AI technológiáját, ezáltal pedig a márka képes volt megőrizni pozícióját a prémium kategóriájában, mint a legjobb képminőséget nyújtó termékek gyártója.
Az év csúcspontja a rangos EISA díjak kiosztása volt, melynek során az OLED805 elnyerte a Legjobb vétel az OLED tévék között 2020-2021 díjat, míg az OLED+ 935 Az év legjobb házimozi televíziója 2020-2021 elismeréssel gazdagodott.
A Bowers & Wilkins hangtechnológiai márkával folytatott, rendkívül sikeres együttműködést 2020-ban is meghosszabbították az OLED+ készülékekkel, amelyek eladása 2019-hez képest a kétszeresére növekedett.
Az Ambilight 2020-ban továbbra is a Philips tévékészülékek legfőbb előnye a fogyasztói élmény tekintetében, több modell pedig megkapta a megoldás négy-oldalú változatát a teljesen magával ragadó élmény biztosításához. Az Ambilight továbbra is kulcsfontosságú elem maradt a Philips tévékészülékek magas ügyfél-elégedettségi és ajánlási pontszáma mögött.
Az OLED mellett a Philips Performance sorozat is erőteljes növekedést ért el. A Philips TV létrehozta a „The One” készüléket, hogy egyszerű választási lehetőséget kínáljon a fogyasztóknak: egy prémium megoldás minősége és teljesítménye rendkívül versenyképes áron - a Philips TV külön hangsúlyozta, hogy ez az a televízió, amelyben egy felhasználó mindent megtalálhat, amire csak szüksége lehet. Ennek következtében az eladások majdnem a duplájára növekedtek a kategóriában az elmúlt két év alatt, így a TP Vision erre válaszolva bemutatta a The Performance hangprojektor sorozatot, amely remek kiegészítésként szolgál a kiemelkedő ár-érték arányú házimoziélményhez.
A TP Vision szintén hasonlóan nagy hangsúlyt fektetett a Philips Sound-ra a versenyképes PH805 aktív zajszűrős fejhallgatója bemutatásával, amely egyesíti a kiváló- teljesítmény, anyagminőség és ár-érték kombinációját.
A Philips Sound újjáéledése - 2020-ban 46 elismerést nyert el - magában foglalja a Philips Fidelio termékcsalád újbóli bevezetését is a rendkívül jól fogadott, ikonikus X3 nyílt kialakítású fejhallgató megjelenésével, amelyet rövidesen a Fidelio L3 fejhallgató, valamint a B95 és B97 nagy teljesítményű hangprojektorok követtek.
A TP Vision a legmagasabb kritikai elismerésben is részesült a 2020-as év során. A vállalatot a kimagasló európai formatervezésének, a kiemelkedő kivitelezésnek és a valódi, felelősségteljes forrásból származó anyagok felhasználása melletti elkötelezettségének köszönhetően hét Red Dot Design Awards kitüntetéssel díjazták. A díjazott termékek között az OLED855 televízió, a Fidelio X3 és hamarosan megjelenő L3 fejhallgató, valamint a Philips T8505 teljesen vezeték nélküli fülhallgatói is megtalálhatók voltak.