a-tp-vision-uj-szintre-emeli-a-philips-audio-t

A TP Vision új szintre emeli a Philips audio-t

2019. november 30. Herczeg Balázs Hi-Fi

Az amszterdami székhelyű TP Vision globálisan menedzseli a Philips Audio márkát. A tervek szerint, hasonló kvalitást építene fel, mint ahogyan a Philips tv márkanévvel is tette az utóbbi években. Ebben az exkluzív interjúban Martijn Smelt, a Philips tv & Audio Európa marketing vezetője betekintést nyújt a vállalat célkitűzéseibe.

Milyen új audio termékeket mutatott be a Philips az IFA Berlin kiállításon?

Nagyon izgatottottak voltunk az új Philips Audio termékek miatt, amelyeket az idei IFA kiállításon mutattunk be. Vegyük például a PH805 fejhallgatót - amely nagy teljesítményt, remek funkciókat és minőségi tervezést visz a középkategóriás teljes fület befedő, Bluetooth vezérlésű, aktív zajszűrős fejhallgatók piacára.

Ezenfelül egy számos középkategóriás Philips hangsugárzót is bemutattunk, amelyek tökéletesen kiegészítik a Performance sorozatú tévékészülékeket, valamint az új Philips & Georg Jensen kollekciót is. A 2018-as együttműködés sikerét követően bővítjük partnerségünket, így útjára indítjuk a lenyűgöző luxus audio termékeket és kiegészítőket, amelyek tökéletesen illeszkednek az eleganciát preferáló utazók életmódjához.

Mit gondolsz az otthoni audiopiac fejlődéséről?

Az audiopiac rendkívül dinamikusan fejlődik, sok új termék jelenik meg szinte folyamatosan. Fontos, hogy kövessük a trendeket - és hűnek kell maradnunk a Philips Audio történetéhez és célkitűzéseihez, hogy kiemelkedjünk a többi gyártó közül. A Philips tévéhez hasonlóan, kiváló minőségű termékeket szeretnénk gyártani anélkül, hogy megfeledkeznénk a középkategóriás piacról. Van igény a nagyfelbontású fejhallgató iránt, a PH 805 pedig a legjobb hangminőséget biztosítja a szabadban és útközben is.

Az emberek egyre jobban értékelik azt, amit hallgatnak. Ezért dolgozunk olyan csúcsminőségű termékeken is, amelyeket 2020 elején tervezünk a felhasználóknak bemutatni. Eközben persze kiváló hangminőséget kínálunk olyan termékekkel, mint a valódi vezeték nélküli fejhallgató, a Philips SHB 2515 és a zajszűrős PH 805.

Szem előtt tartjuk a „jó megjelenésű” termékek iránti növekvő igényt, például a Bluetooth hangszórók esetében is. A fogyasztók olyan hangszórókra vágynak, amelyek pont olyan jól néznek ki, mint amilyen jól szólnak. Az „európai tervezésű” ígéretünk pontosan erre reagál - csak úgy, ahogy a Philips & Georg Jensen kollekciónk is. De ez csak a kezdet. Továbbra is figyelemmel kísérjük az audio tendenciákat, hogy a kutatás-, fejlesztési- és a tervezői csapatunkkal gyönyörű és nagyteljesítményű termékeket hozzunk létre.

Hogyan reagált a nagyközönség a Bowers & Wilkins-szel való együttműködésre?

A Philips tv és a Bowers & Wilkins közötti partnerség óriási siker volt. A Bowers & Wilkins hangszórókkal ellátott OLED+ 903 tévék több, mint 50 díjat nyertek el csak Európában. Az idei IFA alkalmával további két OLED+ modelleket mutattunk be - a Philips OLED+ 934-et és az OLED+ 984-et -, amelyek újradefiniálják a prémium televíziók kategóriáját. Az együttműködésünk egyelőre csak a csúcskategóriás termékekre vonatkozik, de törekszünk az együttműködés kibővítésére.

Tudnál többet mondani Georg Jensen tervezésű audio-termékekről?

A Philips & Georg Jensen kollekcióban megtalálható a JT600 valódi vezeték nélküli fejhallgató, a JS20 kompakt Bluetooth hangszóró, a JS50 otthoni Bluetooth hangszóró és a JP10 külső akkumulátor is. A termékeket a Georg Jensen hírhedt, „palakék”, polírozott acél-tervezése ihlette, a lenyűgöző kollekcióban szereplő eszközök olyan valódi anyagokból készültek, mint a fém, a prémium Kvadrat szövet és Muirhead bőr, amelyek biztosítják a robusztus és az elegáns kivitelezést.

Írta: Herczeg Balázs

Főszerkesztő-helyettes, hardver teszter