Hivatalos előzetest kapott a nyílt világú Akció-RPG, a Project TAL
A WEMADE MAX és a MADNGINE fejlesztőstúdió izgatottan jelentették be legújabb nyílt világú akció-szerepjátékukat, a Project TAL-t, amely 2027-ben érkezik PC-re és konzolokra. A Project TAL egy AAA kategóriás, egyjátékos akció-RPG, amely újraértelmezi Korea hagyományos Tal-maszkjait, valamint az ezeket körülvevő mitológiát és népmeséket, és mindezt egy epikus, mélyen magával ragadó fantasy nyílt világban tárja a játékosok elé.
A bejelentő előzetes látványos, filmszerű és pörgős harcrendszert mutat be: a játékosok óriási szörnyekre ugorhatnak rá, hogy pusztító támadásokat hajtsanak végre, kihasználhatják az ellenségek gyenge pontjait, valamint taktikus ellentámadásokat és képességkombókat alkalmazhatnak, hogy visszaszorítsák ellenfeleiket.
A játékosok azonban nem lesznek egyedül a harcban. Az előzetes kiemeli a Project TAL egyik központi játékelemét is – a különleges társ-rendszert, amely dinamikusan reagál a játékos harcstílusára és környezetére. Minden NPC-társ egyedi képességekkel, személyiséggel és harci szereppel rendelkezik – a védekezéstől és támogatástól kezdve a közelharcon, távolsági támadásokon és mágikus képességeken át.

A Project TAL világában a játékosok zökkenőmentes együttműködés pillanatait is megtapasztalhatják – például amikor elkapnak egy lezuhanó társat a csata közepén, vagy végignézik, ahogy egy támogató társ varázsbarriert idéz, hogy elterelje az ellenség támadását.
„A Project TAL egy érzelmileg megindító történetet ötvöz, amely egy sebzett világ gyógyulásáról szól, valamint a klasszikus akció-RPG-k izgalmas harcrendszerével” – mondta Sohn Myun-seok, a WEMADE MAX vezérigazgatója. „A MADNGINE technikai szakértelmével és művészi víziójával egy olyan AAA kategóriás, nyílt világú játékot alkotunk, amely képes lesz globális szinten versenyezni.”
A Project TAL főbb jellemzői:
-
Mászási akció: a játékosok óriási szörnyekre ugorhatnak, hogy pusztító csapásokat mérjenek rájuk
-
Gyengeség-kihasználó rendszer, amely lehetővé teszi, hogy a játékosok az ellenfelek gyenge pontjait célozzák meg, így megváltoztatva a csata menetét
-
Taktikus ellentámadások és képességkombók, amelyeket társakkal együtt hajthatnak végre a gyors tempójú harcokban
-
Intelligens NPC-társak, akik dinamikusan reagálnak a harci helyzetekre, és aktívan segítik a játékost a küzdelem során
A Project TAL jelenleg PC-re és konzolokra készül, és világszintű megjelenése 2027-re van tervezve.