MotoGP 19 - Érkeznek a játékosok visszajelzése alapján fejlesztett funkciók
Június 6-án érkezik a MotoGP 19, mely PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re lesz elérhető. Ezen felül Nintendo Switch-en is élvezhetik majd a játékosok a motorozást június 27-től. A készítők az új epizódban nagyobb hangsúlyt fektetnek a multiplayer módjára, hogy intenzívebb játékélményt valósítsanak meg. Az első és legfontosabb dolog az online játékoknál a hálózati infrastruktúra, ami a játékmenet stabilitását teszi lehetővé az alacsony késleltetésnek köszönhetően.
Michele Caletti, a Milestone producere elmondta, hogy a verseny játékok hálózati szempontból kimondottan igényes programok, hisz 300 km/h-s sebességnél a legapróbb hálózati anomáliából is ütközés lehet. Jen MacLean az Amazon Game Tech vezetője is ezen a véleményen van és elmondja, hogy a Game Lift segít a fejlesztőknek a megbízható többjátékos mód megvalósításában.
A MotoGP 19-ben a multizni kívánó játékosok böngészhetik a Public Lobbies listát, hogy megtalálják az igényeiknek megfelelő versenyt, emellett hozhatnak létre Privát Lobbies-tmelyben egy teljesen testreszabott Grand Priex-et állíthatnak be és kizárólag barátaikkal versenyezhetnek. A Race Director módban lehetőség nyílik a játékosok számára arra, hogy az online versenyek alkalmával minden funkciót kezelhessenek. Itt a versenyszekciók beállítására, az időjárási viszonyok setupolására is van lehetőség. A verseny során szankciók rendelhetők el a versenyzők szabálytalan viselkedésére, ugyanúgy, mint a MotoGP versenyeken. A TV Director módnak köszönhetően a játékosok a kamerákat is kezelhetik és felvételeket készíthetnek.
A MotoGP 19 multiplayer módjának megalkotásában komoly szerepe volt a játékosok visszajelzéseinek.